greyjoy: (Default)
[personal profile] greyjoy
Tomorrow I am moving into my new house AND getting a kitten!


!!!!!



Jessica and I went to Kenny and Zuke's for lunch the other day. I had an ice cream float with Sioux City Sarsaparilla. It was delicious.

Ok so Will is obsessed with the hipstamatic app. He never uses the normal camera app on his phone. The jerk. This is from some sunny day when we went day drinking. STarted off at Paddy's to do their Jameson flight. Will was impressed I could hold 3 shotglasses in my hand. IT AIN'T HARD BRO.

Wore that outfit on the day that the Rapture didn't happen. LOL at my shitty work basement. Also finally found a belt that fits my tiny waist, yay!

Date: 2011-05-30 12:54 pm (UTC)
From: [identity profile] tigerrlily.livejournal.com
y u so awesome!?

congrats on the goodness coming to you :)

Date: 2011-05-30 01:12 pm (UTC)
From: [identity profile] singlittlebird.livejournal.com
hahaha i'm not really tho!'

thank you :) i got like no sleep because i am so excited

Date: 2011-05-30 04:41 pm (UTC)
From: [identity profile] we-got-caught.livejournal.com
holy shit you are gorgeous

Date: 2011-05-30 06:25 pm (UTC)
From: [identity profile] singlittlebird.livejournal.com
aww thank you so much!!

also dying dying dying at that icon

Date: 2011-05-30 08:21 pm (UTC)
From: [identity profile] slatewoman.livejournal.com
you'll never escape the shitty work basement.

Date: 2011-05-31 04:34 am (UTC)
From: [identity profile] venus-boy-love.livejournal.com
Life after the Roxy seems to be going nowhere but up! :D

Date: 2011-06-02 10:11 pm (UTC)
From: [identity profile] medamayaki.livejournal.com
looking fly gurlfran
Page generated Sep. 23rd, 2017 05:25 am
Powered by Dreamwidth Studios